Powered by Blogger.
RSS

TETAMU YANG DIHARGAI

Alhamdulillah...

Syukur sbb akhirnya hasrat hatiku nak buat blog yang berkisar tentang wanita ni tercapai jua. Sebenarnya angan-angan mat jenin aku ni nak buat direktori atau senarai blog-blog yang aku rasa sangat berguna / informatif untuk aku mencapai cita-citaku menjadi anak yang taat/solehah, isteri mithali (mithali ke...hi..hi..Insya Allah), Ibu yang baik dan cikgu yang dedikasi. Kalau sebelum ni, semua blog ni hanya berada dalam senarai bookmark aku sahaja, sekarang ni kira dah up sikit sbb aku berjaya buat blog yang tak seberapa ni untuk menyenaraikan blog-blog kegemaran aku. So, takdelah lagi komputer aku 'berat' nak menanggung bermacam-macam bookmarking aku tu...


Pernah dengar tak istillah 'iron lady"?.Selalunya, hanya wanita yang berjaya ni sahaja digambarkan sbg wanita besi ni..Tapi, pada aku, setiap wanita adalah 'besi' kerana mereka tetap berjaya dalam mengharungi setiap fasa kehidupan mereka dengan baik.

So, jom sama-sama kita kongsikan apalah blog yang menarik bagiku tu..kalau sesape ada blog yang menarik dan bersangkut paut tentang wanita terutamanya aku alu-alukan cadangan dari korang ye...

Selamat menerjah blogku!!!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...